Dňa 17. júna prebehlo slávnostné vyhlásenie 21. ročníka programu „Voľba spotrebiteľov 2021 – Najlepšia novinka v ČR“, ktorého cieľom bolo oceniť najúspešnejšie inovácie a novinky na českom trhu uvedené od januára 2020 do mája 2021. Víťazné produkty boli určené na základe exkluzívneho výskumu na reprezentatívnej vzorke štyroch tisíc respondentov, ktorý uskutočnila agentúra Nielsen.
U spotrebiteľov zabodovali v kategórii detských príkrmov naše nové mäsovo-zeleninové príkrmy Hamánek.
„Ocenenie od spotrebiteľov je pre nás vždy veľkou motiváciou. Aj v neľahkej dobe pandémie koronavírusu sme dokázali pokračovať v inováciách našich výrobkov a plniť nové požiadavky spotrebiteľov. Za výhrou stojí značné úsilie mnohých kolegov z rôznych oddelení, za čo im patrí veľká vďaka,“ hovorí Michal Panocha, riaditeľ marketingového oddelenia.
Organizátor súťaže spoločnosť Atoz tiež v tomto roku podporí víťazné výrobky v TV, outdoore, tlačených/online médiách, obchodných centrách a mestskej hromadnej doprave.